E-shop má klasické nástroje, možnost nakupovat s registrací i bez registrace.

Objednávku můžete udělat následujícími způsoby:

1) nákup s registrací
doporučujeme. Při každé další objednávce nemusíte znovu vyplňovat údaje. Registrovaným uživatelům neposíláme žádné zbytečné pravidelné newslettery, jen důležité změny a informace. Plánované newslattery budeme rozesílat pouze na přání.

2) nákup bez registrace
pro toho, kdo se registrovat z jakéhokoliv důvodu nechce, může objednávku uskutečnit bez registrace. Systém si pak ale nepamatuje vaše údaje a při každé další objednávce se musíte přihlásit znovu. Ve formuláři je nastavena možnost s registrací, změníte ji odfajfkováním

3) nákup e-mailem
kdo má problém s registračním formulářem, stačí poslat objednávku mailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

4) telefonická objednávka
objednávku můžete uskutečnit i po telefonu na jedno z telefonních čísel uvedených v kontaktech

Pro méně zběhlé zákazníky:

Nakupování na internetu je dnes již stejně běžné jako v kamenných obchodech. Náš obchod má standardní nástroje, tj. nákupní košík a dokončení objednávky poté, co si vyberete zboží. Následující popis je určen spíš pro ty z vás, kdo ještě přes internet nenakupovali nebo nejsou tak zběhlí a mají obavu na cokoliv kliknout, aby neudělali nějakou chybu.

1) Nemusíte mít strach vkládat do košíku zboží, protože jej zase kdykoliv můžete vyjmout a hodit do koše, resp. vyndat z nákupního košíku. Stejně jako v obchodě. Dokud neprojdete pokladnou, ještě jste nic nekoupili. V e-shopu to znamená, že dokud jste nedokončili objednávku, tak jste také ještě nic nekoupili. I kdyby se vám povedlo omylem odeslat něco, co jste nechtěli, stačí nám okamžitě zavolat nebo napsat mail. Jen prosíme, v takovém případě co nejdříve. Nic se neděje, objednávku zrušíme. Nezapomínejte, že pokud chcete znát všechny informace, musíte na zboží kliknout, protože na základní obrazovce se zobrazuje jen perex (úvodník).

2) Registrovovat se nemusíte předem, stačí při první objednávce zadat přihlašovací údaje. Při dalších nákupech si vás systém pamatuje. Ušetříte si tak další práci s vypisováním doručovací adresy. V registraci uvádíte údaje, které jsou důležité pro obchodní komunikaci. Tzn. vaši adresu, mail a telefon. Povinná jsou pouze políčka s hvězdičkou, ta, které ji nemají, vyplňovat nemusíte. Žádná rodná čísla ani žádná hesla - mimo hesla pro přihlášení do našeho e-shopu. Když v přihlašovacích údajích, a to platí u všech e-shopů, máte e-mail a pak login s heslem, nezapomínejte, že nezadáváte heslo k přístupu k vašemu e-mailu, ale jen do našeho e-shopu. Registrovat se ale v podstatě nemusíte vůbec, pokud si tuto možnost zvolíte v sekci dokončení objednávky.

3) Každá položka má ve svém "chlívku" tlačítko přidat do košíku. Po jejím odkliknutí se položka přidá k vašemu nákupu a průběžný stav vašeho košíku vám ukazuje tabulka "NÁKUPNÍ KOŠÍK" na levé straně obrazovky. Kdykoliv se do košíku můžete podívat kliknutím na "OBSAH KOŠÍKU" a upravovat v něm. Pokud si rozmyslíte, že něco z vybraného zboží nechcete, jednoduše to zahodíte kliknutím na obrázek popelnice. Pokud jste přihlášeni, obsah košíku zůstává i po odhlášení a k nákupu se tak můžete vrátit později, nebo třeba až druhý den nebo za týden.

4) Ve chvíli, kdy máte nakoupeno, můžete přistoupit k pokladnám. To učiníte opět kliknutím na "OBSAH KOŠÍKU" a tam na "DOKONČENÍ OBJEDNÁVKY". Ani v tuto chvíli jste ještě nenakoupili a pořád můžete odejít a vše vrátit. Až po zvolení způsobu a druhu dopravy, způsobu platby, eventuelně poznámky - kam můžete napsat cokoliv, například že chcete zboží poslat, až se vrátíte z dovolené, nebo že chcete zásilku uložit na poště, barvu či mutaci zboží, nebo taky nemusíte psát nic. Až po stisknutí "POTVRDIT OBJEDNÁVKU" je váš obchod hotový. Přijde vám mail s objednávkou, který si ještě raději překontrolujte a pokud by něco nesouhlasilo, napište nám zprávu do mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo zatelefonujte na některý z našich telefonů - viz hlavní menu - "KONTAKTY".

5) Při jakýchkoli problémech nás kontaktujte mailem nebo telefonem. Rádi vám pomůžeme.